Huidige status: OK Er zijn op dit moment geen bekende storingen.

Inloggen

Dit artikel omschrijft het inlogproces van VerzuimSignaal2.

Om in te loggen in VerzuimSignaal typt u in uw internetbrowser:
Niet-medische gebruikers: verzuimsignaal2.nl 
Medische gebruikers: medisch.verzuimsignaal2.nl

Voor het Werknemersportaal van VerzuimSignaal gebruikt een werknemer: werknemer.verzuimsignaal.nl

 

Inlogportaal

U bent nu op het inlogportaal van VerzuimSignaal.
Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in die u van uw applicatiebeheerder heeft ontvangen.

Zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig. 

Druk op enter of klik met uw muis op inloggen.

De optie 'Wachtwoord vergeten' is alleen bruikbaar indien u een accountvalidatie heeft uitgevoerd.

U komt vervolgens op de pagina waar u de 2e code dient in te voeren conform de vereiste Tweefactorauthenticatie. Druk na het invoeren van de code op enter of klik met uw muis op daadwerkelijk in VerzuimSignaal in te loggen. 
 

Foutmeldingen bij het inloggen

Bij het inloggen kunt u de volgende foutmeldingen tegenkomen.

Gebruikersnaam of wachtwoord niet correct:
Uw gebruikersnaam óf uw wachtwoord is verkeerd ingevoerd. Houd bij het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord rekening met hoofdletters. Probeer bij voorkeur niet uw gegevens te kopiëren vanuit een e-mail. De kans bestaat dat u een spatie meekopieert.
Als het na herhaaldelijke pogingen niet lukt om in te loggen, dan kunt u contact opnemen met uw applicatiebeheerder. Een applicatiebeheerder kan een nieuwe gebruikersnaam of wachtwoord afgeven.

Uw account is voor 1 uur geblokkeerd:
Na drie foutieve inlogpogingen krijgt u deze foutmelding. U dient een uur te wachten alvorens u weer opnieuw kunt inloggen. Uw applicatiebeheerder kan de blokkade ook opheffen.

Niet toegestaan vanaf locatie: 
Bij uw account is vermoedelijk een IP-adres geregistreerd door uw applicatiebeheerder, bijvoorbeeld het IP-adres van uw werkplek locatie. Als u inlogt vanaf een andere locatie dan het geregistreerde IP-adres krijgt u deze foutmelding.

Uw account is verlopen:
Elke gebruikersaccount in VerzuimSignaal heeft minimaal een startdatum en vaak ook een einddatum. Als uw account een startdatum heeft die in de toekomst ligt of een einddatum die in het verleden ligt dan is uw account niet (meer) actief. Uw applicatiebeheerder beheert uw account en kan dit probleem voor u verhelpen.

U heeft geen toegang tot deze versie of applicatie:
'U heeft geen toegang tot deze versie' of 'U heeft geen toegang tot deze applicatie' kan bijvoorbeeld getoond worden als u via https://verzuimsignaal.nl probeert in te loggen. We raden de gebruiker in dit geval aan om de cache te legen. In de meeste browsers kan dat met de sneltoetsen Control + Shift + Delete. Bij het legen van de cache hoeft u de opgeslagen wachtwoorden niet mee te nemen. Daarna zou de gebruiker wel in moeten kunnen loggen via de juiste link: https://verzuimsignaal2.nl

De melding kan ook optreden als u eerst gewoon VerzuimSignaal gebruikt, daar niet uitlogt via 'Uitloggen' en vervolgens naar het Werknemersportaal gaat. Ook dan kan de cache geleegd worden. Daarna moet u wel in kunnen loggen via https://werknemer.verzuimsignaal.nl met de gegevens voor het Werknemersportaal.

 

Ga door naar:
Navigeren in VerzuimSignaal
Dashboard
Navigatiebalk
Menubalk
Inloggen Inlogprobleem inlogproblemen wachtwoord wachtwoord vergeten gebruikersnaam geblokkeerd blokkade vergeten invoer portaal inlogscherm login verlopen probleem geen toegang toegang
9 personen vinden dit handig. - Ik ook!

Reacties