Huidige status: OK Er zijn op dit moment geen bekende storingen.

Tweefactorauthenticatie wijzigen (herstelcode)

In dit artikel wordt uitgelegd hoe u de tweefactorauthenticatie beveiliging op uw account opnieuw kunt instellen, nadat uw tweede factor (smartphone of USB beveiligingssleutel) niet meer voorhanden is door bijvoorbeeld diefstal, verlies, verwijdering van authenticator app of wisseling van mobiel nummer of telefoon.

1. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.


2. In het scherm waar gevraagd wordt om uw tweede factor (in onderstaand voorbeeld, de SMS code) klikt u op de link ''Tweefactorauthenticatie opnieuw instellen''.



3. In onderstaand scherm vult u uw herstelcode in. Voor meer informatie over herstelcode, zie: Informatie over herstelcode.



4. Na het invullen van uw herstelcode klikt u op ''Opnieuw instellen''.
Uw account is nu ontdaan van uw oude ingestelde tweefactorauthenticatie-methode.

5. U moet nu opnieuw inloggen in VerzuimSignaal met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

6. U komt vervolgens opnieuw in de wizard terecht om een nieuwe tweefactorauthenticatie-methode te registreren.

opnieuw instellen herstel code herstelcode twee multi meer factor authenticatie tweefactorauthenticatie multifactorauthenticatie meerfactorauthenticatie inloggen inlogprobleem
7 personen vinden dit handig. - Ik ook!

Reacties