Huidige status: OK Er zijn op dit moment geen bekende storingen.

Support


Hulp op afstand


VerzuimSignaal kan gebruikmaken van software om u als klant op afstand hulp te bieden. Een van onze specialisten vraagt u de software via deze pagina te downloaden als u ons belt. Vervolgens kunt u op onderstaande knop klikken om de hulp of afstand te starten als dat nodig is.

Hulp op afstand

 


Vragen stellen en problemen melden bij support van VerzuimSignaal


Heeft u op dit portaal uw antwoord niet gevonden? Maak dan een ticket aan bij het SelfService Portaal. Alleen de applicatiebeheerders van uw organisatie hebben toegang tot dit portaal. De afdeling support van VerzuimSignaal is tijdens kantooruren voor applicatiebeheerders beschikbaar voor het beantwoorden van vragen.

Als u niet de applicatiebeheerder van VerzuimSignaal bent zult u in eerste instantie uw vraag aan de betreffende applicatiebeheerder binnen uw organisatie moeten voorleggen. 

Voor het registreren van een ticket kunt u inloggen in Zendesk middels de button 'Selfserviceportal gebruiken' hieronder en vervolgens logt u in met uw inloggegevens van Zendesk. In Zendesk staan sjablonen die u dient in te vullen om onze afdeling support zo duidelijk mogelijk te voorzien van informatie over uw vraag of probleem. Dit helpt ons het probleem sneller in kaart te brengen en versnelt voor u de oplossing. 

Self-service portaal gebruiken

 

Urgentieniveau


U kunt bij het aanmelden van een ticket in Zendesk een urgentieniveau meegeven. Support behoudt zich het recht voor om het urgentieniveau aan te passen en stelt u daarvan op de hoogte.

 


Status VerzuimSignaal


In geval van een (ver)storing van de VerzuimSignaal-applicatie en/of DataExchange platform kunt u dit melden bij de afdeling support. (Ver)storingen, updates omtrent (ver)storingen en gepland onderhoud aan de applicatie worden gemeld op het help centre van Zendesk.
 


Geef ons feedback!


VerzuimSignaal vindt het belangrijk om de kwaliteit van support continu te verbeteren. Uw feedback op supporttickets is daarom belangrijk voor ons. 

support Topdesk ticket help hulp servicedesk hulp op afstand
32 personen vinden dit handig. - Ik ook!

Reacties