Huidige status: OK Er zijn op dit moment geen bekende storingen.

Support


Hulp op afstand


VerzuimSignaal kan gebruikmaken van software om u als klant op afstand hulp te bieden. Een van onze specialisten vraagt u de software via deze pagina te downloaden als u ons belt. Vervolgens kunt u op onderstaande knop klikken om de hulp of afstand te starten als dat nodig is.

Hulp op afstand
 

Vragen stellen en problemen melden bij support van VerzuimSignaal


Heeft u op dit portaal uw antwoord niet gevonden? Maak dan een ticket aan bij het SelfService Portaal. Alleen de applicatiebeheerders van uw organisatie hebben toegang tot de dit portaal. De afdeling support van VerzuimSignaal is tijdens kantooruren voor applicatiebeheerders beschikbaar voor het beantwoorden van vragen.

Als u niet de applicatiebeheerder van VerzuimSignaal bent zult u in eerste instantie uw vraag aan de betreffende applicatiebeheerder binnen uw organisatie moeten voorleggen. 

Voor het registreren van een ticket kunt u inloggen in Topdesk middels de button 'Selfserviceportal gebruiken' hieronder en vervolgens logt u in met uw inloggegevens van Topdesk. In Topdesk staan sjablonen die u dient in te vullen om onze afdeling support zo duidelijk mogelijk te voorzien van informatie over uw vraag of probleem. Dit helpt ons het probleem sneller in kaart te brengen en versnelt voor u de oplossing. 

Self-service portaal gebruiken

 

Urgentieniveau


U kunt bij het aanmelden van een ticket in Topdesk een urgentieniveau meegeven. Support behoudt zich het recht voor om het urgentieniveau aan te passen en stelt u daarvan op de hoogte.

 

Status VerzuimSignaal


In geval van een (ver)storing van de VerzuimSignaal-applicatie en/of DataExchange platform kunt u dit melden bij de afdeling support. (Ver)storingen, updates omtrent (ver)storingen en gepland onderhoud aan de applicatie worden gemeld op de Statuspagina.
 


Geef ons feedback!


Naast de applicatie VerzuimSignaal proberen we ook ons SelfService Portaal (TopDesk), waar support gebruik van maakt, zo optimaal mogelijk in te zetten. Enkele optimalisaties aan het portaal heeft u mogelijk al bemerkt.

Feedback: VerzuimSignaal vindt het belangrijk om de kwaliteit van support continu te verbeteren. Uw feedback op supporttickets is daarom belangrijk voor ons. Vanaf heden is het mogelijk om bij gesloten supporttickets aan te geven in hoeverre u tevreden bent met de afhandeling van het ticket.
Feedback geven op een supportticket doet u als volgt:

  1. Klik op Mijn meldingen en vervolgens op het tabblad Gesloten.
  2. Open het supportticket waarop u feedback wilt geven.
  3. Geef uw waardering door middel van het aantal sterren te selecteren (1 – 5) en geef indien gewenst een toelichting.
  4. Klik op Feedback verzenden om uw feedback te versturen.

Heeft u feedback gegeven op een supportticket dan kunt u gebeld worden door support op basis van uw feedback.


 

support Topdesk ticket help hulp servicedesk hulp op afstand
23 personen vinden dit handig. - Ik ook!

Reacties