Customer Support


Vragen stellen en problemen melden bij Customer Support van Unit4 VerzuimSignaal


Heeft u op dit portaal uw antwoord niet gevonden? Maak dan een ticket aan bij het SelfService Portaal. Alleen de applicatiebeheerders van uw organisatie hebben toegang tot de dit portaal. De afdeling Customer Support van VerzuimSignaal is tijdens kantooruren voor applicatiebeheerders beschikbaar voor het beantwoorden van vragen.

Als u niet de applicatiebeheerder van VerzuimSignaal bent zult u in eerste instantie uw vraag aan de betreffende applicatiebeheerder binnen uw organisatie moeten voorleggen. 

Voor het registreren van een ticket kunt u inloggen in Topdesk middels de button 'Selfserviceportal gebruiken' hieronder en vervolgens logt u in met uw inloggegevens van Topdesk. In Topdesk staan sjablonen die u dient in te vullen om onze afdeling Customer Support zo duidelijk mogelijk te voorzien van informatie over uw vraag of probleem. Dit helpt ons het probleem sneller in kaart te brengen en versnelt voor u de oplossing. 



 

Urgentieniveau


U kunt bij het aanmelden van een ticket in Topdesk een urgentieniveau meegeven. Customer Support behoudt zich het recht voor om het urgentieniveau aan te passen en stelt u daarvan op de hoogte.

 

Status VerzuimSignaal

In geval van een (ver)storing van de VerzuimSignaal-applicatie en/of DataExchange platform kunt u dit melden bij de Servicedek. (Ver)storingen, updates omtrent (ver)storingen en gepland onderhoud aan de applicatie worden gemeld op de Statuspagina.
 

Geef ons feedback!

Naast de applicatie Unit4 VerzuimSignaal proberen we ook ons SelfService Portaal (TopDesk), waar Customer Support gebruik van maakt, zo optimaal mogelijk in te zetten. Enkele optimalisaties aan het portaal heeft u mogelijk al bemerkt.

Feedback: Unit4 VerzuimSignaal vindt het belangrijk om de kwaliteit van Customer Support continu te verbeteren. Uw feedback op supporttickets is daarom belangrijk voor ons. Vanaf heden is het mogelijk om bij gesloten supporttickets aan te geven in hoeverre u tevreden bent met de afhandeling van het ticket.
Feedback geven op een supportticket doet u als volgt:

  1. Klik op Mijn meldingen en vervolgens op het tabblad Gesloten.
  2. Open het supportticket waarop u feedback wilt geven.
  3. Geef uw waardering door middel van het aantal sterren te selecteren (1 – 5) en geef indien gewenst een toelichting.
  4. Klik op Feedback verzenden om uw feedback te versturen.

Heeft u feedback gegeven op een supportticket dan kunt u gebeld worden door Customer Support op basis van uw feedback.


 

support Topdesk ticket help hulp servicedesk
22 personen vinden dit handig. - Ik ook!

Reacties